середа, 11 листопада 2020 р.

День фізичної культури та спорту

 День фізичної культури та спорту у Верхньобілківському ЗЗСО І-ІІІ ст.

Найціннішим скарбом для людини є здоров’я, а кращим другом здоров’я був і залишається спорт. Доброю традицією стало проведення Дня фізичної культури та спорту в нашій школі (11 вересня). Мета заходів цього дня – активізація фізкультурно-масової роботи в школі, формування у дітей мотивацій до здорового способу життя і небайдужості до свого здоров’я.
Для школярів 4 класу педагогом – організатором Мудрим Я.Я. і класним керівником Чернявською Є.П. була проведена естафета «Веселі старти». Цей традиційний вид змагань для молодших школярів викликав велику радість, приніс заряд енергії і позитивний настрій як для самих учасників, так і для вболівальників та вчителів.
А ще діти мали змогу спробувати свої сили на спортивних тренажерах, встановлених на новому майданчику.
Багато позитивних емоцій, заряд бадьорості та гарного настрою отримали всі учасники змагань. Діти продемонстрували свої спортивні здібності, техніку виконання фізичних вправ, згуртованість, дружбу.
Побажаємо учням успіху в подальших спортивних звершеннях, адже спортивне життя школи не обмежується одним днем, попереду ще багато спортивних досягнень!









Немає коментарів:

Дописати коментар